reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Bajzíková

Lenka Bajzíková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  170x

Mám doma štokrlík a neviem si potichu kýchnuť. IG: krupica_firnajs Zoznam autorových rubrík:  Mama s.r.o.PostriežkyKuľtura baľšajaBežkyňa so záväzkamiAmbróz horekujeO miestach a ľuďochJa, moje kuchynské ja a Lenka

reklama

Postriežky

Kurníkšopa, kde mám okuliare?

Lenka Bajzíková

Kurníkšopa, kde mám okuliare?

Nosím jeden a trištvrtky, ďiaľkové (príležitostne ich volám hmlovky). Ak časové rozpätie medzi ich zložením z môjho nosa a prejavením vôle opätovne ich nasadiť presiahne 30 sekúnd, vzniká riziko, že zabudnem, kde som ich položila.

  • 20. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 23
Životabudič

Lenka Bajzíková

Životabudič

Pupkatý budík a Lenny Kravitz, zarytí nepriatelia mojich pondelkových rán, spustili svoju záškodnícku dvojhru: Najskôr zaútočil prvý, a keď som ho v polospánku uzemnila ranou do ciferníka, spustil ten druhý z mobilného telefónu sv

  • 16. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Zelený zošit

Lenka Bajzíková

Zelený zošit

Lepšia práca, viac prachov, skvelé možnosti, frajeri, frajerky - ale predovšetkým tá práca. To je najväčšia hviezda reklamnej kampane s názvom „Join us, baby". Kampane, ktorá nepotrebuje žiadne

  • 14. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu