reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Bajzíková

Lenka Bajzíková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  169x

Mám doma štokrlík a neviem si potichu kýchnuť. IG: krupica_firnajs Zoznam autorových rubrík:  Mama s.r.o.PostriežkyKuľtura baľšajaBežkyňa so záväzkamiAmbróz horekujeO miestach a ľuďochJa, moje kuchynské ja a Lenka

reklama

Mama s.r.o.

Zasaď strom, kúp si psa - a scvokni

Lenka Bajzíková

Zasaď strom, kúp si psa - a scvokni

Max bol dobrý pes. Takmer bezúdržbový. Granule si vedel rozrátať aj na tri dni. Často strážil sám, lebo dom nebol trvalo obývaný. Až kým sme sa doň nenasťahovali a neprevrátili mu jeho pohodlný staromládenecký život naruby.

  • 4. sep 2016
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 7 017x
  • 10
Ako sme sa sťahovali

Lenka Bajzíková

Ako sme sa sťahovali

Už balíš? Pýtali sa ma všetci dobrý mesiac pred plánovaným sťahovaním. Jasné, že balím. Už rok takmer nič iné nerobím, len stále balím. Ale iba deti - do plienok.

  • 29. jún 2016
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 2 747x
  • 4
Naše dvojičky mali rok.

Lenka Bajzíková

Naše dvojičky mali rok.

Známi, ktorí vychovávajú dvojičky, mi svorne tvrdili, že prvý rok bol najťažší. Keď som sa už-už išla tešiť, ešte sa krátko zamysleli a dodali: Vlastne nie, najhoršie bolo, keď začali chodiť. Druhý rok. Aha, tak nič.

  • 20. máj 2016
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 6 950x
  • 13
Slávnostný účes

Lenka Bajzíková

Slávnostný účes

Natočíme, vypneme dohora, alebo vyžehlíme? Pýta sa ma kaderníčka a hľadí na môj odraz v zrkadle. Účes musí držať. Budem v ňom prebaľovať, kŕmiť, kojiť, uspávať, kočíkovať, možno si aj zatancujem. Vypnúť hore a zabetónovať, prosím.

  • 15. apr 2016
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 2 656x
  • 2
Ako som čakala štvrté dieťa

Lenka Bajzíková

Ako som čakala štvrté dieťa

Mám v úcte všetky ženy, ktorým sa nedarí počať bábätko. Držím im palce. Mne sa minule podarilo otehotnieť z balíka kešu orieškov.

  • 30. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 30 189x
  • 28
reklama
V zdravom tele zdravý Brumík

Lenka Bajzíková

V zdravom tele zdravý Brumík

Výživa detí je dnes veľká veda. Toto je alergén, hento až od troch rokov a z tamtoho ostane hyperaktívny.

  • 18. jan 2016
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 28 600x
  • 43
Nestíhate pred sviatkami? Zaobstarajte si deti.

Lenka Bajzíková

Nestíhate pred sviatkami? Zaobstarajte si deti.

Minimálne dve, ale ideálne tri plus. Čím viac naraz, tým lepšie. Stíhať budete figu borovú, ale bude vám to jedno.

  • 17. dec 2015
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 14 642x
  • 15
Dievča na kočíkovanie

Lenka Bajzíková

Dievča na kočíkovanie

Ľudia sa mi bežne prihovárajú na ulici. Niečo také sa nevidí každý deň. Nafulovaný kočík pre dvojičky a na ňom zavesené ďalšie dvojročné dieťa. V úložnej časti menší nákup a lopatka do piesku.

  • 2. nov 2015
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 14 001x
  • 12
Spánkológia

Lenka Bajzíková

Spánkológia

S mojimi dvojičkami sa nepoznám dlho, zato sme v intenzívnom kontakte. Úprimne povedané, za vyše štyri mesiace našej známosti sme sa od seba takmer nepohli.

  • 23. sep 2015
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 2 662x
  • 6
S tehotnou ženou máte právo nediskutovať.

Lenka Bajzíková

S tehotnou ženou máte právo nediskutovať.

Lebo čokoľvek poviete, môže byť použité proti vám. Asi v tomto duchu vyznievajú všetky osvedčené rady, tipy a návody, ako šetrne komunikovať s osobou toho času samodruhou.

  • 6. máj 2015
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 21 454x
  • 42
reklama
SkryťZatvoriť reklamu